best tracker رواية احببت ابن اكابر الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني – Techss

رواية احببت ابن اكابر الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني

رواية احببت ابن اكابر الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني

رواية احببت ابن اكابر الجزء الثالث

رواية احببت ابن اكابر البارت الثالث

رواية احببت ابن اكابر الحلقة الثالثة

احمد انجي وجري عليها هو وايمان احمد بقلق وخوف انجي مالك فوقي ردي عليا
ايمان انجي عندها فوبيا من منظر الدم بسرعه خدها علي المستشفى
احمد شال انجي وجري بيها علي العربية
” ********************”
عند عبده فى الشركه كان في اجتماع جالو تليفون
عبده الو ايمان عبده الحق انجي
عبده بقلق وخوف انجي مالها ايمان اغم عليها واحنا
دلوقتي فى المستشفى
عبده جري بخوف ابعتي اسم المستشفى بسرعه
” *************************”
في المستشفى الدكتور خرج جري عليه احمد بخوف
انجي عامله ايه الدكتور هي دلوقتي بخير بس
متعرضهش لتوتر
عند وصول عبده بخوف انجي عامله ايه
الدكتور بخير
عبده الحمدلله اقدر اشوفها
الدكتور اكيد دخل عبده اول لما دخل خدها فى حضنه
عبده خضيتيني عليكي ياروحي
احمد بغيره مش عارف اي سببها احمد حمدلله على السلامة
انجي الله يسلمك
عبده مين حضرتك احمد ايمان رديت بسرعه دا احمد زمالنا
فى الكليه وهو الي جاب انجي لي المستشفى
عبده الف شكر بجد مش عارف اشكر حضرتك ازاي
احمد ولا شكر ولا حاجه انا بس عملت الي عليا
بعد اذنك ياستاذ.. اسم حضرتك اي
عبده بضحك اسمي بشمهندس عبده محمد المهدي
احمد اتشرفت بمعرفتك يابشمهندس
عبده دا الشرف ليا و أنت اسمك ايه؟
اسمي احمد عز الدين
عبده انت ابن رجل الاعمال المعروف عز الدين
احمد اه بعد اذن حضرتك يبص على انجي بصه اخيره وبمشي
عبده بصله باعجاب اتفضل
*********************”
احمد يخرج من المستشفى وهو مخنوق وغيران وهو مش عارف سبب الغيره دي
احمد اكيد لا طبعا قلبه لا لي
عقله اكيد محبتهش بسرعه دي قلبه متحورش أنت اول لما شوفتها مطلعتش من بالك
عقله عادي فيها ايه يعني غير البنات التانيه
قلبه اومال ليه كنت خايف عليها
احمد بس اسكتو 🤐انتو الاتنين
وركب العربية ومشي
********************
عند انجي عبده عامله ايه ياحبيبتي دلوقتي
انجي تمام يبوده ياقمر أنت
ايمان بغيره بس يبت
انجي بخبث انتي غيرنه يابيضه
عبده بص لي ايمان بيشوف رديت فعلها
ايمان بحرج احم ألف حمدلله على السلامة بعد اذنك
استووب( ايمان بتحب عبده وعبده هو كمان بيحبها
بس كل واحد مش راضي يعترف لي تاني)
عبده فضل بصص على ايمان لغيت ما خرجت
انجي بضحك احم
عبده انتبه لنفسه احم انا هروح اشوف الدكتور هتخرجي امتا
انجي بضحك اهرب اهرب😂
***********************”
احمد وصل البيت صباح حبيب قلبي احضرلك الغدا
احمد لا يحببتي انا مش جعان
صباح مالك يحبيبي
احمد مفيش يست الكل احمد نام على رجل أمه
ليان اي دا يست ماما هو مافيش غير اسي احمد في البيت ده ولا ايه
احمد طلع لسانه 😜 ليها ملكيش دعوه انتي
ليان بتمثل الزعل بق كده ماشي مش عايزة اتكلم معاك تاني
احمد بضحك قموطه هنم تعالي هنا في حضني يحبيبت
قلبي انتي اختي وصحبتي وحبيبتي
ليان ربنا يخليك ليا يارب ياقلبي 🥰
امهم ربنا يخليكم لبعض ويسعدكم يارب
ليان و احمد في صوت واحد ويخليكي لينا ياست الكل
***********************
انجي روحت البيت وعبده شيلها امهم انجي مالك يحببتي
عبده مافيش حاجه تعبانه شويه بس
امهم اكيد انهارده كان في تشريح صح
انجي وهى موطيه راسها فى الارض صح
امها مش قولتلك مش تدخلي قسم تشريح مسمعتيش الكلام
عبده خلاص يماما انجي تعبانه خليها ترتاح شويه
***********************”
تاني يوم فى الكليه انجي مرحتش الكلية عشان عبده خلها
تقعد في البيت عشان تستريح شويه
احمد أوف أنا عايز اطمن عليها اعمل ايه دلوقتي
شاف ايمان جاية من بعيد
احمد انسه ايمان احمد احم انجي عامله ايه
ايم….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ابن اكابر)

About admin